صانعی: روسیه حریف قوی تر نسبت به اسپانیاست

صانعی: روسیه حریف قوی تر نسبت به اسپانیاست




 

 


صانعی: روسیه حریف قوی تر نسبت به اسپانیاست


تاریخ : دوشنبه ،
27 شهریور 1391

سرمربي تيم ملي فوتسال معتقد است کساني که در بازي ايران برابر روسيه عليه‌اش شعار دادند از جاهاي ديگر خط مي‌گيرند و اين افراد پاک نيستند.


علي صانعي پس از پايان بازي تيم ملي برابر روسيه و شکست 2 بر يک در نشست خبري حاضر شد و با بيان اين‌ که ايران در بيشتر دقايق بازي سرتر از حريف بود، گفت: در بازي تدارکاتي هدف، شناخت بازيکنان است. ما در اين بازي بهتر از روسيه بوديم اما در دقايقي تمرکزمان به هم ريخت.

وي همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر اين‌که آيا تيم ملي با انجام چنين بازي‌هايي مي‌تواند برابر اسپانيا قرار بگيرد؟ اظهار کرد: اين روسيه که من ديدم از اسپانيا قوي‌تر است. آنها امروز بازيکنان برزيلي‌شان را هم به زمين آوردند. در يک سال گذشته هم بازي‌هاي خوبي را نشان داده بودند و اين تيم يکي از پرقدرت‌ترين تيم‌هاي جهان است. تمام بازيکنان آنها امروز با قدرت کافي وارد زمين شدند.

«نظر شما درباره‌ي اين حرف سرمربي روسيه که گفته بود ايران سير نزولي در فوتسال دارد، چيست؟» علي صانعي گفت: ما در بازي دوستانه به روسيه باختيم و اين بازي جزو ديدارهاي اصلي‌مان نبود و با صد در صد فشار بازي نکرديم. تمرکز خط دفاعي‌مان در بعضي از دقايق به هم ريخت اما ما در تمام بازي کنترل توپ را در اختيار داشته و سرعت بازي‌مان بالا بود اما توپ‌هايمان تبديل به گل نشد.

سرمربي تيم ملي فوتسال هم‌چنين درباره‌ي شعارهايي که در اين بازي عليه او و ترابيان سر داده مي‌شد، تصريح کرد: تماشاگراني که توهين کردند افراد پاکي نيستند و مطمئنا از جاهايي خط مي‌گيرند. اين حاشيه‌ها را افراد معلوم‌الحال ايجاد مي‌کنند. چرا افرادي که پيش از اين در رسانه‌ها انتقاد مي‌کردند در دو سه ماه اخير ساکت شده‌اند؟ اگر کسي واقعا عاشق تيم ملي‌اش است نبايد قبل از بازي ساکت شود. اگر کارشناسان به دنبال انتقاد سازنده هستند بيايند و در جلسه‌اي نقطه ضعف‌ها را بگويند، نه اين‌که انتقادهايشان را با رسانه‌ها در ميان بگذارند. حل مشکلات تيم ملي با صحبت دوطرفه و در يک جلسه بايد انجام شود و اين مشکلات با حاشيه‌سازي و انتقاد از طريق رسانه‌ها حل نمي‌شود. اگر آنها قصد کمک خيرخواهانه دارند نبايد درباره‌ي چيزهايي که موجوديت ندارد صحبت کنند؛ چون مشکلات جديدي به وجود مي‌آيد. به هر حال نيازي به نام بردن اين افراد نيست؛ زيرا همه آنها را مي‌شناسند.

وي ادامه داد: ما دو جلسه در فدراسيون داشتيم اما چرا کارشناسان به اين جلسات نيامدند؟ اگر آنها حضور داشته باشند و اگر مشکلي در تيم ملي باشد يا ما آنها را قانع مي‌کنيم يا آنها ما را قانع مي‌کنند. به هر حال تخريب کردن کار سختي نيست و من هم مي‌توانم ديگران را تخريب کنم. همچنين کسي که 180 درجه تغيير موضع مي‌دهد نمي‌تواند حرف منصفانه داشته باشد و او ملاک و ميزان عدالت نيست.

سرمربي تيم ملي در رابطه با اعتراض تماشاگران اصفهاني به انحلال دو تيم ماهان و فيروزصفه اظهار کرد: انحلال تيم‌هاي ماهان و فيروزصفه تقصير ما نبود. ماهان تيم خوبي داشت و مديران لايقي هم در اين تيم‌ها بودند اما به هر حال صلاح دانستند که در فوتسال تيم نداشته باشند.

صانعي در پايان نيز درباره‌ي نحوه دعوت از بازيکنان تيم ملي و خط زدن آنها نيز گفت: ما بر اساس قابليت‌ها بازيکنان را دعوت مي‌کنيم و آنها را بر اساس مصلحت خط مي‌زنيم. در تيم ملي به روي همه باز است و اگر بازيکني که دعوت نشده است در ادامه‌ي فصل خوب کار کند دعوتش مي‌کنم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل